Leveringsomkostninger og politik

Vores Leveringsomkostninger og Leveringspolitik

Når du køber produkter i på hjemmesiden, bedes du kontrollere de individuelle leveringsdetaljer under produktoversigten ved at læse beskrivelsen.

  • Ved alle køb over 995,00 DDK levere vi gratis i hele Norden.
  • Ved alle køb under 995,00 DDK opkræves et standardgebyr for hele Norden på 50,00 DDK.
  • Leveringsgebyr vil blive vist i kassen og indkøbskurv oversigten til din godkendelse.

Leveringszoner:

Danmark
Finland
Norge
Sverige

Hvem er ansvarlig for min levering:

Bemærk venligst, at VestSea ikke påtager sig noget ansvar for manglende pakker eller forsinkede leveringer, herunder eventuelle erstatningskrav for mistede eller beskadigede varer.

Al kommunikation skal sendes direkte til den udpegede kurer. Men hvis du ikke er i stand til at løse situationen, bedes du kontakte VestSeas kundeserviceteam, som kan eskalere dit krav.

Levering på det europæiske fastland og verdensomspændende:

Desværre er vi i øjeblikket ikke i stand til at levere varer til visse dele af det europæiske fastland, Storbritannien eller verdensomspændende destinationer. Men vi vil snart lancere VestSea-websteder i alle lande sammen med integrationen af verdensomspændende levering via denne hjemmeside.

Leveringsbetingelser:

Når du har afgivet din ordre, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail med de købte varer tydeligt vist. Bemærk dog venligst, at denne e-mail ikke betyder, at din ordre vil blive afsendt med det samme. På grund af lagerkrav, der ændrer sig hurtigt hos vores sælgere, er de nogle gange nødt til at vente på en vare, før de kan afsende hele ordren. Når din ordre er blevet behandlet, vil du modtage en anden e-mail med en sporingsreference, der giver dig mulighed for at kontrollere leveringsforløbet med den udpegede kurer. I henhold til EU’s EU-love om fjernsalg er du i stand til at returnere alle varer for din egen regning inden for vejledningens tidsramme for refusion, forudsat at varerne er uåbnet, ubrugte og ikke er beskadiget på nogen måde. Alle pakker, der inkluderer beskadigede genstande, vil blive genstand for en undersøgelse, der iværksættes med den udpegede kurer. Beslutninger træffes af VestSea Kundeservice i forhold til eventuelle krav, refusioner, returneringer, erstatningsvarer og økonomisk kompensation, hvis det er relevant. Ved at købe varer fra www.VestSea.com-webstedet accepterer du fuldt ud at acceptere vores vilkår og betingelser. Bemærk venligst, at standardlevering normalt angiver en mandag til fredag, når som helst mellem 9.00 og 17.30, medmindre andet er angivet på den individuelle produktliste. Alle angivne leveringstider er omtrentlige og ikke garanterede. VestSea er ikke ansvarlig for forsinkede leveringer, når pakken er forsinket i transit på grund af dårligt vejr eller aflysning af transportydelser, herunder fly- eller færgeoverfart ved levering offshore eller til fjerntliggende områder. Bemærk venligst, at det er dit ansvar at sikre, at du er tilgængelig til at underskrive forsendelsen. Vi er ikke i stand til at efterlade pakker til nogen tredjepart, modtagere under den lovlige alder til at modtage varerne, eller hvis de er usignerede.

Anmod om returlabel

For at modtage en returlabel via e-mail skal du klikke på knappen nedenfor og indsende formularen med dine ordreoplysninger.