Reklamationer

Når du handler hos Vestsea, tilbyder vi naturligvis – i henhold til dansk lovgivning 2 års reklamationsret på alle vores vare.

Ved eventuelle fejl eller mangler skal du hurtigst muligt rette henvendelse til Bech Nordic A/S så fejlen kan blive rettet.

Reklamationsretten kan anvendes hvis varen indeholder fabrikationsfejl, er defekt, eller har mangler på købstidspunktet. Vi skelner mellem produktionsfejl, slitage og forkert brug. Produktionsfejl betyder fejl i produktionen af varen, og reklamationsretten dækker i så fald.

Slitage dækkes ikke af reklamationsretten, og betyder at varen har været brugt over længere tid, og at det derfor må forventes at varen blevet slidt.

Forkert brug dækkes ikke af reklamationsretten, og er når varen har været udsat for skader, som resultat af forkert brug, eller mishandling.

Selvforskyldte skader på varen dækkes naturligvis heller ikke.

Ved reklamationer vedlægges kopi af ordre/faktura, med tydelig angivelse af kontaktoplysninger, og sendes til:
Bech Nordic A/S
Møllegade 71
6400 Sønderborg

Vigtigt:

Dine varer skal sendes retur i original æske eller tilsvarende, så varen ikke tager yderlige skade under returfragten. Desuden skal der vedlægges en beskrivelse af reklamationsfejlen samt kontaktoplysninger.

Anmod om returlabel

For at modtage en returlabel via e-mail skal du klikke på knappen nedenfor og indsende formularen med dine ordreoplysninger.

Fortrydelsesret ved køb på nettet

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på nettet i Danmark og EU. Det gælder både køb af varer og køb af ydelser, fx vinduespudsning eller mobilabonnementer.